poniedziałek, 17 września 2012

budzę się rano i czegoś mi brakuje, wiesz?  jestem jakaś, zagubiona [?] nie potrafię stwierdzić jak biję moje serce,  nie potrafię stwierdzić co skrywa moja dusza, gubię się bez Ciebie, każda chwila jest trudna, gdy Ciebie nie ma rozpierdala mnie na milion kawałeczków, taa.. czas leczy rany to tylko puste słowa, kieruje się serce nie gustem. zakochałam się - to przychodzi znienacka tak poprostu, bez żadnego uprzedzenia, znaku bez niczego, miłość? czym jest miłość? na pewno czymś pięknym lecz ma też swoje wady przynosi niesamowity ból, cholerny ból.. z którym nie umiem sobie poradzić, brakuje mi szczęścia, brakuje mi miłości, brakuje mi CIEBIE, pogubiałam się w tym wszystkim czekam na ten dzień w których wszystko się zmieni, kiedyś się to spełni, doczekam tych dni.. :(( 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz